Slakkengang

26 september 2019 - Arcade, Spanje

Het valt me op dat er onderweg veel bekende gezichten voorbij komen. Ik start meestal vroeg en gaandeweg halen ze me in. Sommigen herken ik van de albergue waar we die nacht geslapen hebben, sommigen van eerdere wandelingen. Er zijn erbij die moeten een vliegtuig halen, moeten dan dus gemiddeld 20-25km per dag maken om op zondag in Santiago te zijn. Waarom anderen zo snel lopen weet ik niet, misschien lopen ze gewoon zo. Met klimmen en dalen, heb ik vandaag gezien, loop ik gemiddeld niet harder dan 2 a 2,5km. Per uur. Een slakkengang. Ik heb het niet zo op slakken, ze eten gaten in de hostas en zitten in mn aquarium, maar inmiddels begin ik iets meer sympathie voor ze te krijgen. Want hoe ze het doen ik weet het niet, maar savonds zie je nog en smorgens zijn ze verdwenen.

1. José:
    26 september 2019
    Ik zie dat de lucht ook blauwer was vandaag. Pontevedra is een leuke plaats, vond ik. Ga je slakkengang met vreugde😉
  2. Dineke:
    26 september 2019
    Prachtig weer! Ben nu aan het zoeken maar een albergue voor morgenavond, wil niet in een keer door naar Caldas de Reis, maar zie niet zo veel halverwege. Ben jij in een keer doorgegaan.
  3. Lijda:
    26 september 2019
    De nacht komt. Huisje van je rug af en slapen. Truste straks.😘
  4. Dineke:
    Truste😘!
  5. José:
    27 september 2019
    Ja, wij zijn in 1x doorgelopen. Was goed te doen. In Caldas is hotel Davila een belevenis vonden wij 😀